Reklama dzwignią handlu- jak dotrzeć do klienta

Opakowanie jest przede wszystkim opakowaniem dla produktu. Opakowanie gwarantuje integralność produktu w całym łańcuchu dostaw. Musi on zapewniać niezbędny poziom ochrony.

Pełni ona rolę nośnika informacji. Wpływa na preferencje konsumentów, np w zakresie zachowań zakupowych. Funkcje opakowań są bardzo zróżnicowane. A oczekiwania klientów są nieskończone (sprawdź również: projekt graficzny). Projektowanie opakowań wymaga opracowania skutecznej koncepcji. Jakość projektu i wykonania opakowania produktu jest ważnym elementem sukcesu marketingowego. Opakowanie jest w pewnym sensie znakiem rozpoznawczym produktu na półce sklepowej. W dodatku, opakowanie stanowi jeden z najważniejszych momentów kontaktu z klientem.
Schemat graficzny etykiety
Projekt etykiety produktu, dostosowany do marki i produktu, ma zasadnicze znaczenie w określeniu właściwego postrzegania produktu i marki – i musi to zrobić szybko, by nie tylko przyciągnąć, ale i utrzymać uwagę nabywców. Projekt etykiety produktu może przyczynić się do sukcesu lub porażki marki, w zależności od materiału, z którego jest stworzona (źródło informacji: dodatkowe informacje o agencji reklamowej i materiałach reklamowych). A dodatkowo materiały etykietowe mogą pomóc w rozszerzeniu przesłania marki – na przykład zaangażowania w zrównoważony rozwój – dzięki zastosowaniu ekologicznych i nadających się do recyklingu materiałów etykietowych. Różnica między dobrym a idealnym projektem etykiety produktu tkwi w elementach wizualnych. Przyciągnij uwagę kupującego za pomocą wyrazistej ikony, jasnej kolorystyki lub dosłownie powtarzającego się wzoru – czegoś, co od razu przyciąga uwagę i przyciąga wzrok.

Sprawdź tutaj: https://www.whiteart.pl/kalendarze-ksiazkowe

Categories: Uncategorized
Tags: