E-marketing w dwudziestym pierwszym wieku jest jedną z najważniejszych gałęzi reklamy. Miliony z nas, codziennie siadają przed komputerami i przeglądają strony WWW. Wyskakujące okienka, przeszkadzające plansze, promocji po bokach stron – to jest właśnie e-marketing (sprawdź: e-marketing). W czasie tak szybko rozwijających się gospodarek oraz postępującej cyfryzacji świata, reklamodawcy zrobię bardzo kilka, o ile nie wszystko, abyś zobaczył ich reklamę i zainteresował się nią. Będą w pełni szczęśliwi, jeżeli jeszcze skorzystasz z ichniejszym usług lub kupisz ichniejszym towar. Kluczem do tego jest odpowiednie pozycjonowanie stron www. Co się kryje za tym hasłem? Pozycja danej strony internetowej w wyszukiwarkach. Im wyżej, na niższej stronie (szczytem szczęścia jest pierwsza strona w wyszukiwarce Google) tym lepiej, tym więcej ludzi zobaczy tą stronę, tym więcej ewentualnych nabywców przyciągnie jakaś reklama (strony www). Innym bardzo znanym sposobem w e-marketingu jest mailing reklamowy. Dla nas – odbiorców – jest to w wielu sytuacjach zwyczajny spam, bo co nas obchodzi super kredyt hipoteczny, o ile już mamy jeden lub super drogi produkt, na który nas właśnie nie stać? Cóż, reklamodawcy liczą na to, że ich reklama trafi choćby do kilku klientów, którzy akurat mogą być zainteresowani ichniejszym usługą. Może nie jest to najlepsze rozwiązanie, ponieważ produkuje mnóstwo nikomu niepotrzebnego spamu, niemniej jednak skoro nadal taki maile dostajemy, musi to być skuteczne. Tak wygląda reklama w dzisiejszym świecie, opiera się ona na marketingu w Internecie, w dużej liczbie przypadków poprzez strony www.
Polecam spostrzec: konwersja.