Marketing w internecie – reklama linki sponsorowane

W dobie internetu, w dobie prowadzenia weń biznesu, reklama jest rzeczą nieprawdopodobnie bardzo istotną. Właściwie każdy prowadzący przedsiębiorstwo niewątpliwie wie, w jaki sposób na prawdę istotna jest reklama, a raczej jej skuteczność.

Myśląc o reklamach, zawsze mam przed oczami widok z któregoś filmu, przedstawiającego Times Square i milionem reklam na tej ulicy – paskudztwo. Wszyscy ludzie coraz w większości sytuacji zwracają uwagę na zaśmiecenie przestrzeni publicznej reklamami, billboardami i innymi podobnymi. Myśląc o reklamie w sieci, ten wcześniejszy Times Square w moim umyśle ulega zmniejszeniu i zmianie w witrynę internetową, pełną bannerów, pop-upów, reklam we flash, z automatycznym odtwarzaniem i innymi, zbędnymi wodotryskami. Widząc tyle reklam właściwie każdy internauta przestaje zwracać na to uwagę, a wszelkie próby wywołania reakcji skutkują instalacją odpowiedniego oprogramowania, które zablokuje promocji i ułatwi życie użytkownikowi. Skuteczność tego typu reklam? 0, ma możliwość 1, może 5 procent, raczej nie więcej.

Dlatego również właściwie każdy, kto pragnie tworzyć własną pozycję w internecie, ściągać nowych kontrahentów, zainteresować swoją ofertą, nie powinien być nachalny. Wyszukuję w wyszukiwarkę producenta drzwi? Wyskakuje kilkaset linków, jednak na samej górze znajdziemy linki sponsorowane, które również klikam, bo odnoszą się do moich poszukiwań.

Zaprezentowany powyżej scenariusz obrazuje działanie Google Adwords – narzędzie nienachalne, przyjemne i zwykłe w użytkowaniu, skuteczniejsze od reklam wyświetlanych na wortalach. Adwords pozwoli każdej firmie rozwinąć się, dostać nowych klientów, a również wyrobić opinię o „firmie, która nie wwala prywatnych reklam wszędzie gdzie się da”.

Sprawdź: adwords gdańsk.

Categories: Uncategorized
Tags: