Zasady projektowania graficznego są jak klocki. Właściwie każdy z nich nakłada się na siebie, aż powstanie podstawa do stworzenia czegoś wyjątkowego – niezależnie od tego, czy projektujesz logo, stronę internetową, czy ilustrację na zamówienie. Jeśli pragniesz poznać wszystkie podstawy projektowania graficznego, to dobrze trafiłeś, ponieważ omówimy je wszystkie.
Projektowanie graficzne to sztuka, która wymaga poświęcenia sił i czasu. Projekt graficzny – najważniejsze zasady Jeśli chodzi o projektowanie, z całą pewnością powinno się być kreatywnym, niemniej jednak należy także zachować równowagę (warto sprawdzić: materiały reklamowe). Pomyśl o tym w ten sposób: gdybyś dekorował swój salon, nie próbowałbyś wcisnąć sofy, fotela, stolika kawowego i stolików końcowych w jeden nieznaczny kącik, prawda? Nie, rozłożyłbyś te elementy w całym pokoju, by zyskać równowagę. W sytuacji projektowania graficznego jest z dokładnością bardzo podobnie. Linie i kształty stanowią bazę projektów, a sposób ich wykorzystania może w pełni zmienić ich wygląd i złudzenie (zobacz więcej: sprawdź więcej informacji o projektach graficznych). Twoje logo jest twarzą Twojej marki. Kształty, które zastosujesz w swoim logo, wpłyną na to, jak odbiorcy będą Cię postrzegać. Linie i kształty, których używasz w swoich projektach, są częścią jeszcze większego obrazu, zwanego tożsamością marki. Kolory, które wybierasz do swoich projektów, mają kluczowe znaczenie nie tylko i wyłącznie dla ogólnej estetyki, ale również dla tego, jak dobrze Twoje projekty łączą się z odbiorcami (co ostatecznie przekłada się na wyniki). Jeśli pragniesz wykorzystać kolor na swoją korzyść, powinieneś zrozumieć, jak każdy kolor wpływa na odbiorców. Kolor czerwony zawsze przyciąga uwagę, a niebieski odcień uspokaja zmysły.
Sprawdź tutaj: www.whiteart.pl/billboardy-banery