Dziś z portali społecznościowych korzysta prawie że prawie każdy, dlatego nie ma nic dziwnego w tym, że przedsiębiorcy i agencje marketingowe postanowiły wykorzystać te portale jako pole do promocji, bardzo skuteczne zresztą. Prawie każda firma ma swoją stronę na Facebooku. Jest to o tyle ważne, że dzięki temu można dotrzeć do niesamowicie dużej ilości potencjalnych kontrahentów. Wbrew pozorom jednakże prowadzenie fanpage nie jest tak proste jak mogłoby się wydawać. To jest bardzo trudny mechanizm funkcjonowania, który polega na niczym innym jak na wywieraniu dużej presji na klientach. Ale powinno się robić to w sposób bardzo subtelny, ażeby nie okazało się, że marketing jest dla nich zbyt nachalna. Na takiej stronie muszą znajdować się najpotrzebniejsze informacje , a ponadto wszelkie nowości, które mogłyby przyczynić się do rozwoju firmy. Zainteresowani będą bardzo chętnie śledzić na bieżąco wszystkie aktualności, dlatego tak ważne jest, aby prowadzenie facebooka nie było uważane wyłącznie za dodatkowe źródło pozyskiwania klientów, ale jako jedno z priorytetowych. Ważne jest regularne dodawanie nowych wpisów i pozostawanie w ciągłym kontakcie z internautami, którzy za pośrednictwem strony prawdopodobnie będą posiadać multum pytań. Jeżeli już przedsiębiorca nie dysponuje odpowiednią ilością czasu całkiem dobrze byłoby zatrudnić odpowiednich specjalistów, którzy się tym zajmą. Ustala się z nimi średnią ilość wpisów i powierza bardzo istotne funkcje w tym pozostawanie w kontakcie z fanami a to wszak jest kluczem do sukcesu.
Zobacz też: prowadzenie fanpage.
Dodaj komentarz
Musisz się zalogować, aby móc dodać komentarz.